längesen man blogga ju ;d

faaan va längesen jag blogga :o Kanske börjar göra det lite nu igen, tror jag :) Men ja, vi får se. Vill liksom inte känna mig tvingad till det ju. Iaf, valborg igår ju... gjorde asså inte ett skit! :l lite tråk, men aja. Idag har man varit med Anna. Vi spela typ lite pingis och rätt va det var så såg jag världens största och äckligaste spindel, å fyfan va jag skrek hahahahha :D Senså stack vi in och käka glass, sen spela vi fotbollllll <3

Och imrg förmiddag blire å tagga en massa inför matchen! Och jag tänkte även be mamma elr pappa å fota lite så det kommer lite bilder från den (a) höhö d:

nu ska jag fortsätta lyssna på min niceiga musik och snacka med några kompisar. Sen blir det att bada och bubbla som ja säger, haah :) också tv efter det kanske, eller så hamnar man väl framför datan igen? hm..

ha det bra / hanna


Kommentarer
Postat av: - ' towe ★

Fin blogg! :) <3

2010-05-02 @ 14:11:56
URL: http://towem.blogg.se/
Postat av: johanna

undra bara :)

2010-06-12 @ 23:56:24
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0