091230 | 2009 & det kommande 2010 ... :)

Yesbox, idag var vi på salongen, hos storasyster och blev klippta (y)
Annie färgade även sitt hår bruuunt, och de blev faktiskt snyggt, vilket jag inte trodde de skulle bli.
Jag tänkte faktiskt färga mitt hår också - men bara "det undre", så att det blev en annan färg... men sen så sket jag i det efter som jag precis fått mjäll eksem och färgen då skulle göra så det börja svida. Men jag fick det uppklippt en hel del iaf, också köpte vi färg till mig på Boan så att jag kan färga det här hemma när mjällen e borta :) Känner för en förändring, hihi :D  (btw, jag snackar en hel del om färg, yess! ;d)

Och jag har sett ut som en tomtenisse när vi gick på Ica... mitt hår var nämligen as kort och LOCKIGT som in i helvete, så jag gick runt och hade "koftluvan" uppe hela tiden. Och då stod den rakt upp x'd + att jag är 100% säker på att nästan alla trodde jag var en kille bakifrån, för det tyckte annie jag såg ut som ;)
Men jaja, nog babblat om HÅR! Hahhaha.

Imorgon är det nyårsafton, och sen börjar 2010! ;o Helt otroligt så fort året gott! Och mkt kul har jag hunnit med... Jag och Annie hade ett skitkul pyjamas party där en massa folk sov över, Fotbollscup i Hällevik - 3 dagar med världens bästa lag, klassresa till Backen i Danmark, tältade med familjen på Ivö - där pappa, jag och Annie också paddlade kanot och sträckan vi paddlade blev totalt 1 mil. Haha, jag minns hur gärna jag ville paddla runt hela ön, men senså ångrade jag mig när det börjar blåsa och regna så att vi fick kämpa som in i helvete för att båten inte skull slå omkull... hhahha x'd
Jag har även börjat i en ny klass, träffat ny människor och en massa annat!
Och jag är är säker på att 2010 kommer ge en massa nya minnen :) <3

Så JA, jag ser fram emot ett nytt år! Det ska bli kul, mwahha :D

Julafton

Åkte till farmor och farfar, så vi var där vid halv fyra... sen var alla komna vid fem. Då åt vi, sen tog det en stund sen kom "tomten" och alla små barn blev jätteglada x) Senså åt vi gröööt och efter det fortsatte vi att öppna resten av alla julklapparna - som var en hel del. Haha. Efter det så var farfar tvungen att gå ut och smälla en raket... så det gjorde vi. Haha :)
Det här var iaf vad jag fick idag; Nattlinne, Scarf, Diseny sing it: pop hits, armbandsklocka, nagellack, eyeliner, 2 st kajal, 3 st mascaror, Make-up remover, plattång (trådlös), matchande armband örhängen och halsband, 3 andra halsband (en med min månadssten i), parfym, almanacka, spegel, glitter spray, en kofta. Också pengar, hur mkt vet jag inte riktigt :)

ha de bra (y)

Julafton morgonen inleds med vampyr film och frukost.

Godmorgon!
Sitter och äter frukost här uppe i väntan på att min syster ska bli färdig och komma hit så jag kan starta filmen.
Och nu är hon här... Och jag ska börja koncentrera mig på filmen. Skriver förmodligen mer senare. God jul!

Dans, tårta, shopping och jul & nyår

Gud vad skönt det känns att inte behöva gå till nån skola nu, nästan 3 veckor framåt! ;o
Skoldagen idag såg ungefär ut så här, om någon skulle undra: film, dans, lunch, tomt och tårt (tårtor som niorna hade gjort) bedömning och sen mentorstund till 15.10. På den stunden hann vi med att lyssna på Anna-Maria när hon läste OCH smaka lite av tårtorna, hahaha. Vi fick faktiskt chokladbollar och kola också ;) Mums! ;P
På bussen hade jag och Vicky en liten "fight" men det löste sig snabbt. Som det alltid gör om vi bråkar...
Det är typ omöjligt för oss att var förbannade på varandra. Senså snacka vi med Chrille om var vi ska fira jul och nyår... blablablabla.        Bra dags beskrivelse va? :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
YEAH! Mamma kom nyss in på mitt rum och berättade att vi ska till morfar och Burlöv center imrg, YEAJ!!! :D
Nu ska jag köpa en kofta, fantamej. För det behöver jag, hahha :)

Så, nu har jag skrivit av mig (L)

091220 | dagens lista

Dagens frukost: macka tror jag xD
Dagens kläder: jeans och t-shirt ;)
Dagens humör: trött men glad.
Dagens tanke: "jag hatar mitt hår" har jag tänk ungefär femtioelva gånger idag.
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens doft: sweet lady parfym. haha ;d
Dagens glädjeämne: mitt rum är äntligen städat...
Dagens irritationsmoment: vetinte
Dagens mest ointressanta ämne: :S
Dagens dummaste: att pappa fortsätter tjata om att han kan rippa ? xP har fattat det nu liksom ^^
Dagens känsla:  vetinte
Dagens göromål:  städat rummet, äta, duscha, data...