Julafton

Åkte till farmor och farfar, så vi var där vid halv fyra... sen var alla komna vid fem. Då åt vi, sen tog det en stund sen kom "tomten" och alla små barn blev jätteglada x) Senså åt vi gröööt och efter det fortsatte vi att öppna resten av alla julklapparna - som var en hel del. Haha. Efter det så var farfar tvungen att gå ut och smälla en raket... så det gjorde vi. Haha :)
Det här var iaf vad jag fick idag; Nattlinne, Scarf, Diseny sing it: pop hits, armbandsklocka, nagellack, eyeliner, 2 st kajal, 3 st mascaror, Make-up remover, plattång (trådlös), matchande armband örhängen och halsband, 3 andra halsband (en med min månadssten i), parfym, almanacka, spegel, glitter spray, en kofta. Också pengar, hur mkt vet jag inte riktigt :)

ha de bra (y)

Kommentarer
Postat av: L

jag är "kär" i din header :D

2009-12-26 @ 17:38:47
URL: http://betterthanbest.blogg.se/
Postat av: Anna | Heeneley

jag fick mycket grejer, mest av allt blev jag glad över min keyboard! :))

2009-12-27 @ 12:58:40
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0