Dans, tårta, shopping och jul & nyår

Gud vad skönt det känns att inte behöva gå till nån skola nu, nästan 3 veckor framåt! ;o
Skoldagen idag såg ungefär ut så här, om någon skulle undra: film, dans, lunch, tomt och tårt (tårtor som niorna hade gjort) bedömning och sen mentorstund till 15.10. På den stunden hann vi med att lyssna på Anna-Maria när hon läste OCH smaka lite av tårtorna, hahaha. Vi fick faktiskt chokladbollar och kola också ;) Mums! ;P
På bussen hade jag och Vicky en liten "fight" men det löste sig snabbt. Som det alltid gör om vi bråkar...
Det är typ omöjligt för oss att var förbannade på varandra. Senså snacka vi med Chrille om var vi ska fira jul och nyår... blablablabla.        Bra dags beskrivelse va? :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
YEAH! Mamma kom nyss in på mitt rum och berättade att vi ska till morfar och Burlöv center imrg, YEAJ!!! :D
Nu ska jag köpa en kofta, fantamej. För det behöver jag, hahha :)

Så, nu har jag skrivit av mig (L)

Kommentarer
Postat av: cajsa johansson

SV: Hej, hihi tack :D gillar inte heller snö så myckke bara att det är vackert när det ligger på träden och när det glittrar på marken.. ((:

fint sjjdå? (:

2009-12-22 @ 22:41:00
URL: http://iidischhochcaajs.blogg.se/
Postat av: Louise ♥

sv: Jag går i sjuan, så det är två och ett halvt år kvar men ändå!



Söt blogg!

2009-12-23 @ 00:02:01
URL: http://louisebhult.blogg.se/
Postat av: cajsa johansson

SV: jaoop ((: nejdu julstädar lite, jag är väääldigt bra på att stöka ner hihi xd haha :P

2009-12-23 @ 16:25:44
URL: http://iidischhochcaajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0