091230 | 2009 & det kommande 2010 ... :)

Yesbox, idag var vi på salongen, hos storasyster och blev klippta (y)
Annie färgade även sitt hår bruuunt, och de blev faktiskt snyggt, vilket jag inte trodde de skulle bli.
Jag tänkte faktiskt färga mitt hår också - men bara "det undre", så att det blev en annan färg... men sen så sket jag i det efter som jag precis fått mjäll eksem och färgen då skulle göra så det börja svida. Men jag fick det uppklippt en hel del iaf, också köpte vi färg till mig på Boan så att jag kan färga det här hemma när mjällen e borta :) Känner för en förändring, hihi :D  (btw, jag snackar en hel del om färg, yess! ;d)

Och jag har sett ut som en tomtenisse när vi gick på Ica... mitt hår var nämligen as kort och LOCKIGT som in i helvete, så jag gick runt och hade "koftluvan" uppe hela tiden. Och då stod den rakt upp x'd + att jag är 100% säker på att nästan alla trodde jag var en kille bakifrån, för det tyckte annie jag såg ut som ;)
Men jaja, nog babblat om HÅR! Hahhaha.

Imorgon är det nyårsafton, och sen börjar 2010! ;o Helt otroligt så fort året gott! Och mkt kul har jag hunnit med... Jag och Annie hade ett skitkul pyjamas party där en massa folk sov över, Fotbollscup i Hällevik - 3 dagar med världens bästa lag, klassresa till Backen i Danmark, tältade med familjen på Ivö - där pappa, jag och Annie också paddlade kanot och sträckan vi paddlade blev totalt 1 mil. Haha, jag minns hur gärna jag ville paddla runt hela ön, men senså ångrade jag mig när det börjar blåsa och regna så att vi fick kämpa som in i helvete för att båten inte skull slå omkull... hhahha x'd
Jag har även börjat i en ny klass, träffat ny människor och en massa annat!
Och jag är är säker på att 2010 kommer ge en massa nya minnen :) <3

Så JA, jag ser fram emot ett nytt år! Det ska bli kul, mwahha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0