Hej, I'm a fake Nick Jonas.

Jag kom just att tänka på hur många gånger någon försökt lura mig om att dom är någon känd person. Det har bl.a hänt med Jonas Brothers, bara Nick och Soulja boy. Liksom... hur dum tror dom man är? Och dessutom så kan man ställa frågor om personen dom låtsas vara och får då fel svar, vilket förmodligen beror på att dom knappt vet vem/något om kändisen.  T.ex jag ställde en gång frågan till en person som låtsades vara Nick: "Vad heter din lillebror?", vet ni vad för svar jag fick: "Jag har ingen".  Och till er som la märke till det ... så kunde tydligen den här "Nick" svenska! xD hahahahahaha ;)

Har någon försökt lura dig om att han/hon var en känd person?


Kommentarer
Postat av: filippa

hahahaha fan vad dum! "jag har ingen" omg, jag dör av skratt här nu.

och ja, jag är jonas fan ;) har varit det sen sommaren 08 :)

2010-01-04 @ 22:37:20
URL: http://filippaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2010-06-16 @ 21:45:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0