091220 | dagens lista

Dagens frukost: macka tror jag xD
Dagens kläder: jeans och t-shirt ;)
Dagens humör: trött men glad.
Dagens tanke: "jag hatar mitt hår" har jag tänk ungefär femtioelva gånger idag.
Dagens frisyr: Uppsatt.
Dagens doft: sweet lady parfym. haha ;d
Dagens glädjeämne: mitt rum är äntligen städat...
Dagens irritationsmoment: vetinte
Dagens mest ointressanta ämne: :S
Dagens dummaste: att pappa fortsätter tjata om att han kan rippa ? xP har fattat det nu liksom ^^
Dagens känsla:  vetinte
Dagens göromål:  städat rummet, äta, duscha, data...
Dagens väder: snöööö.

 


Kommentarer
Postat av: tilde

haha jjag trodde du skrev att din pappa skulle strippa :D

2010-01-01 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0